Skip to main content

Sykli Plus

Tervetuloa käyttämään Sykli Plus -ohjelmaa!

Sykli Plus on suunniteltu varhaiskasvatukseen yksikkösi johtamiseen ja arjen työtehtävien tueksi. Tämä työkalu kokoaa eri lähteistä kerätyn tiedon selkeiksi, helposti hyödynnettäviksi asiakirjoiksi. Sykli Plus auttaa listojen teossa, ateriatilauksen laatimisessa, työvuorojen suunnittelussa ja esihenkilöä arjen johtamisessa. Sykli Plussaa käyttämällä säästätte aikaa oman yksikkönne arjesta.

Tehtävät

Sykli Plus yksikössä

Suosittelemme, että yksikössänne olisi yksi henkilö, kuka käyttää Sykli Plus - ohjelmaa ja hänelle nimitettäisiin varahenkilö. Näin kaikki asiakirjojen laadinta tapahtuu keskitetysti. Kaikki ohjelman data säilytetään yksikön omassa Teams-tiimissä ja kaikki työntekijät voivat käyttää samoja raportteja, mikä tekee niiden laatimisesta ja yhteistyöstä vaivatonta.

Konkreettinen käyttö

Kun Sykli Plus on otettu yksikkön käyttöön onnistuneesti, voi yksi henkilö luoda kaikki tarvittavat raportit kerralla. Hän lisää hoitoajat ja työvuorot ennen kuin luo raportit kerralla ja jakaa ne yksikköön tulosteina tai lähettää tiedostoina. Näin säästetään aikaa näiden asiakirjojen luomisessa.

Käyttöönotto

Vikailmoitukset ja tuki

Ensisijaisesti ongelmatilanteissa tulisi kokeilla käynnistää ohjelma uudelleen ja käydä läpi tämän dokumentaation ohjeistus.

Ongelman toistuessa, tee tiketti tukiportaalissa.